הפצה והובלות קטנות
חברות ההפצה והמשלוחים הופכות בשנים האחרונות לגורם חשוב בשרשרת האספקה של מוצר או שירות. לא רק בקשר של חברה עם לקוחותיה מהווה חברת השליחויות וההפצה חלק משמעתי אלא גם בקשר בין סניפים שונים של גוף מסויים כמו בנקים, סניפי קופות חולים ועוד או של רשת חנויות עם סניפים בפריסה ארצית, וכן בקשר בין חברה או גורם אחר לבין משרדי הממשלה ורשויות המס. איך לבחור את החברה שתבצע עבורכם הפצה והובלות קטנות? למה חשוב לשים לב?
ביטחון שמספקת החברה
כאשר חברת שליחויות המבצעת עבורכם הפצה של חומר פרסומי ונדרשת לכסות אזור מסוים במלואו או הפצה של מסמכים ומכתבים לגורמים שונים, נדרש אמון מלא ביניכם לבינה. אותה חברה צריכה לשדר אמינות ומקצועיות ולתת מענה מספק לא רק כאשר הכל כשורה אלא גם במקרה שמשהו משתבש. בדקו האם המשלוחים שלכם מבוטחים, מה הפתרון שמציעה החברה במקרה שמשהו השתבש ומשלוח לא הגיע ליעדו.
האמצעים העומדים לרשות החברה
ישנם מסמכים שיש להפיצם במהירות ובהם מהירות ההגעה ליעד תוך שמירה על ביטחון ובטיחות היא משמעותית.ישנם משלוחים שבהם חשוב במיוחד לבצע בנוסף זמן הגעה מהיר .
שקיפות ואמינות
שקיפות ואמינות צריכות להיות עקרונותיה החשובים ביותר של חברה מקצועית ורצינית. בדקו עד כמה החברה פועלת לספק שקיפות ללקוחותיה, האם המעקב אחר משלוח הוא קל? האם ישנה מערכת מעקב ידידותית למשתמש המאפשרת לכם לדעת בדיוק מהו השלב בהעברת המשלוח? מבחינה טכנולוגית יש היום את כל האמצעים לכך ולכן מערכת מעקב ידידותית תלויה ברצונה של החברה לספק ללקוח אפשרות למעקב. אנחנו בהוריקן שליחויות דוגלים בשקיפות ואמינות ולכן לקוחותינו נהנים מאפשרות מעקב נוחה ואמינה.
מענה אנושי בשעת הצורך
חברות רבות משקיעות בשירות הדיגיטלי, פעמים רבות על חשבון הגורם האנושי. כפי שניתן לראות ולשמוע, ישנם לקוחות רבים שלא מוכנים לוותר על מענה אנושי וישנם גם מצבים בהם מענה אנושי מהיר יפתור את הבעיה או לפחות יזרז את הטיפול ביעילות רבה יותר ממערכת דיגיטלית. אנו בהוריקן שליחויות מודעים לכך ומפעילים מוקד אנושי שמספק שירות אדיב ויעיל לצד ובעזרת המערכות הטכנולוגיות.